reklama

EuroTel dnes „odrezal od sveta“ tisícky zákazníkov

Zákazníci EuroTelu, ktorí vlastnia prepaidové karty s programom Easy team sú dnes totálne odrezaný od sveta. Stalo sa tak zrejme dnes okolo 11-tej hodiny a teraz je niečo po 22-tej druhej a zákazníci stále nemôžu volať, prijímať hovory ani odosielať SMS.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Dnes som sa mal stretnúť so svojou priateľkou v meste, ona vlastní práve Easy kartu s programom Easy team, keď som jej chcel volať nešlo to. Myslel som si, že mám pokazený mobil, ale na iné čísla mi volať išlo. Keď sme sa stretli (boli sme už našťastie vopred dohodnutý) hovorí mi, že jej takisto nejde volať.
Po príchode domov sme teda začali zisťovať čo môže byť vo veci. Prehadzoval som SIM kartu z jedného mobilu do druhého, z druhého do tretieho, výsledok bol však stále ten istý – vytočil som číslo a hovor bol jednoducho sám od seba ukončený. Potom mi zostávali len 2 veci: buď je chyba v SIM karte, alebo v EuroTeli.
Po vytočení *903 sa však ozvalo: „Vážený zákazník momentálne nie je možné z niektorých EASY Team kariet odoslať ani prijať hovor. Na odstránení tohto obmedzenia intenzívne pracujeme a za vzniknutú situáciu sa vám ospravedlňujeme.“
Keď som si vypočul tieto vety, trošku mi odľahlo, lebo som získal istotu, že chyba nie je u nás. Povedal som si, že snáď to vyriešia, pamätám si, že sa to stalo už aj asi pred 2 mesiacmi.
Avšak nejde to dákych 12 hodín - pol dňa, čo pre mnohých môže znamenať veľké straty.
Na internete sa už objavujú špekulácie ohľadom SuperStar. Do tejto súťaže posielajú svoje SMS hlasy najmä teenageri, ktorý väčšinou vlastnia práve EASY karty. Takto vznikajú SuperStar veľké straty na ktoré sa môže STV obrátiť aj žalobou na EuroTel. Sú to však zatiaľ len špekulácie, ktoré ľudia píšu v diskusiách, nemám s nimi teda nič spoločné.

Nakoniec pridávam odkazy, ktoré som našiel už aj na internete ohľadom tohto výpadku.

Erik Gyepes

Erik Gyepes

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Býva v Nitre, kde je študentom SPŠ Nitra, patria mu stránky depi.sk, je podpredsedom fanklubu skupiny desmod a zároveň tvorí aj ich stránky. Zaujíma sa o tvorbu webstránok, internet, linux a fotografovanie. Veľa času trávi so svojou priateľkou a pri PC :)Kontakt:erik.gyepes[zavinac]depi[bodka]sk Zoznam autorových rubrík:  InternetLinuxFotografiaVoľná témaNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu