reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Erik Gyepes

Erik Gyepes

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Býva v Nitre, kde je študentom SPŠ Nitra, patria mu stránky depi.sk, je podpredsedom fanklubu skupiny desmod a zároveň tvorí aj ich stránky. Zaujíma sa o tvorbu webstránok, internet, linux a fotografovanie. Veľa času trávi so svojou priateľkou a pri PC :)Kontakt:erik.gyepes[zavinac]depi[bodka]sk Zoznam autorových rubrík:  InternetLinuxFotografiaVoľná témaNezaradené

reklama

Voľná téma

Škola a ranné prebúdzanie

Erik Gyepes

Škola a ranné prebúdzanie

Každým ránom sme bližšie a bližšie k novému školskému roku. Mne sa v hlave ocitá myšlienka ranného vstávania. Doteraz som bol zvyknutý spať minimálne do deviatej, vo väčšine prípadov som však spal do pol jedenástej. Nastáva však veľká zmena...

  • 29. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 343x
  • 8
EuroTel dnes „odrezal od sveta“ tisícky zákazníkov

Erik Gyepes

EuroTel dnes „odrezal od sveta“ tisícky zákazníkov

Zákazníci EuroTelu, ktorí vlastnia prepaidové karty s programom Easy team sú dnes totálne odrezaný od sveta. Stalo sa tak zrejme dnes okolo 11-tej hodiny a teraz je niečo po 22-tej druhej a zákazníci stále nemôžu volať, prijímať hovory ani odosielať SMS.

  • 11. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 966x
  • 18
Bilancia môjho prvého mesiaca na blog.sme.sk

Erik Gyepes

Bilancia môjho prvého mesiaca na blog.sme.sk

Na blog.sme.sk pôsobím od začiatku januára, čo je približne už jeden mesiac. Za toto obdobie som napísal už niekoľko článkov, ktoré by som teraz rád zrekapituloval, možno niektorí medzi nimi nájdete niečo zaujímavé, čo ste možno pri toľkom množstve pribúdajúcich článkov tu na blogoch prehliadli.

  • 31. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 293x
  • 1
Pomýlené ráno a deň plný „príjemných“ prekvapení

Erik Gyepes

Pomýlené ráno a deň plný „príjemných“ prekvapení

Dnešný deň pre mňa nebol skutočne tým najlepším, už samotné ráno naznačilo, že dnes by som si zrejme mal dávať väčší pozor. V tejto chvíli mám už našťastie tie najhoršie chvíle za sebou a už môžem konečne oddychovať.

  • 11. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 488x
  • 21
Zobor ako ho nepoznám(e)

Erik Gyepes

Zobor ako ho nepoznám(e)

Tento víkend v sobotu sme si s bratom a otcom vyšli na Zobor. Bolo v celku pekné počasie, na január až priveľmi pekné a tak som si zobral aj môjho „miláčika“ - fotoaparát a zhotovil som pár obrázkov. Dnes ma napadlo, že by som sa mohol poobzerať aj na internete a nájsť dačo zaujímavého zo Zobora a veru sa mi aj podarilo.

  • 10. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 939x
  • 7
reklama
Šťastné a veselé, dnes sú Vianoce!

Erik Gyepes

Šťastné a veselé, dnes sú Vianoce!

Možno si teraz niektorí myslíte, či som náhodou 2 týždne nezaspal, alebo či mi náhodou nepreskočilo. Musím vás však sklamať, lebo zatiaľ nie. :) V čase keď je už u nás “dávno” po sviatkoch prívrženci pravoslávnej cirkvi podľa juliánskeho kalendára oslavujú tieto sviatky práve v týchto dňoch.

  • 6. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 839x
  • 3
Slovenskí O-zone sú zo Serede

Erik Gyepes

Slovenskí O-zone sú zo Serede

Nie je tomu tak dávno, keď sa takmer z každého rádia a televíznej hitparády ozývali melódie od rumunského tria O-zone. Vedeli ste, že majú aj na Slovensku svojich imitátorov, ktorí natočili svoj vlastný videoklip? Už dnes má premiéru!

  • 5. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 534x
  • 24
Na zamyslenie: oslavy Nového roka v otázkach a v číslach

Erik Gyepes

Na zamyslenie: oslavy Nového roka v otázkach a v číslach

Tento článok bude plný otázok a úvah. Nikdy predtým mi hlavou nebehalo čosi podobného, avšak pri prelome starého a nového roka ma napadlo hneď niekoľko podobných otázok, na ktoré odpovede nepoznám, ale v každom prípade by ich poznanie bolo zaujímavou informáciou.

  • 3. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 843x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu