reklama

Aby bolo jasno v pojmoch blog a článok - príspevok - spot

Všimol som si to aj ja, všimli si to spolu so mnou aj ďalší ľudia z bloggerskej scény. Veľa nových bloggerov používa pre jednotlivé články/príspevky termín „blog“ napriek tomu, že je to nesprávne označenie. Moje vysvetlenie uvedených pojmov nájdete v tomto článku. Je teda predovšetkým určený všetkým bloggerom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (37)

Všímam si to už dlhšie, ale nepovažoval som to za potrebné o tom napísať. Môj názor som zmenil až včera, keď som si v Ronyho blogu prečítal článok Bloggeri zo SME: zle používate termín blog!

Ide o to, že tu medzi bloggermi na SME sa nachádza veľa ľudí pre ktorých je blogovanie niečím novým. SME je prvým médiom, ktoré sa pričinilo o medializovanie blogov na Slovensku. Dovtedy boli blogy pre väčšinu ľudí niečím neznámym. Možno práve preto má množstvo ľudí ešte v týchto pojmoch nejasno.

Aby bolo jasné...
Bloggerom je teda človek, ktorý píše články/príspevky/spoty na svojom „weblogu“, alebo skrátene „blogu“ = na vlastnej stránke. V žiadnom prípade však nemôže písať na svojom blogu blogy. To je ako keby som písal do svojho zošita zošity namiesto poznámok, v tomto je ten hlavný rozdiel.

Verím, že odteraz už budete mať v týchto pojmoch viac jasna a budete ich vedieť správne rozlišovať a teda aj používať.

Erik Gyepes

Erik Gyepes

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Býva v Nitre, kde je študentom SPŠ Nitra, patria mu stránky depi.sk, je podpredsedom fanklubu skupiny desmod a zároveň tvorí aj ich stránky. Zaujíma sa o tvorbu webstránok, internet, linux a fotografovanie. Veľa času trávi so svojou priateľkou a pri PC :)Kontakt:erik.gyepes[zavinac]depi[bodka]sk Zoznam autorových rubrík:  InternetLinuxFotografiaVoľná témaNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu