reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Erik Gyepes

Erik Gyepes

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Býva v Nitre, kde je študentom SPŠ Nitra, patria mu stránky depi.sk, je podpredsedom fanklubu skupiny desmod a zároveň tvorí aj ich stránky. Zaujíma sa o tvorbu webstránok, internet, linux a fotografovanie. Veľa času trávi so svojou priateľkou a pri PC :)Kontakt:erik.gyepes[zavinac]depi[bodka]sk Zoznam autorových rubrík:  InternetLinuxFotografiaVoľná témaNezaradené

reklama

Fotografia

Počasie so mnou znova vybabralo

Erik Gyepes

Počasie so mnou znova vybabralo

Dnešnú noc by sme mali spozorovať spln Mesiaca. Ja som sa už dlhšie chystal, že si tento úkaz odchytím aj s fotoaparátom a urobím pár fotografií, keďže mi to pred mesiacom kvôli počasiu nevyšlo. Ako dopadol ten dnešný pokus už iste tušíte z nadpisu, ale akú „záložnú“ fotografiu som zhotovil sa nedá tušiť ani z tohto úvodu.

  • 24. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 416x
  • 0
Pomaranče mojimi očami

Erik Gyepes

Pomaranče mojimi očami

Dnes poobede bol zvyšok mojej rodiny v jednom z hypermarketov, kde okrem iného kúpili aj 2 kg pomarančov. To, že ich ochutnám bolo samozrejmosťou, keďže som si ich v poslednej dobe nejako zvlášť obľúbil. Predtým som si však na ne musel posvietiť s mojimi očami = fotoaparátom

  • 22. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 559x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu